DS89C430,40,50

pavel pavlp pa-vep@atlas.cz
Sobota Květen 14 21:14:59 CEST 2005

Diky za odpoved
Ten Zilog me teda hodne laka, uz mozna proto, ze jsem odkojen na U880 (Z80 NDR) ale to vybaveni je super , myslite teda ze muzu pripojit na UARTy tohoto MCU prevodniky na RS485 ?

Vyvoj software C++ ,Visualprog,
PDA PocketPC,TCP/IP komunikace,RS232(485), rízení,sber dat. OpenGl Technology engine

  http://www.visualprog.cz