Mikropajka na SMD

Martin Polehla polous@katka.biz
Sobota Květen 14 21:10:29 CEST 2005

Sula Milos wrote:

> Zdravim, chtel bych se zeptat jake mate zkusenosti s mikropajkou
> ERS50 na http://www.sagat.webzdarma.cz/ . Jak je to s jeji kvalitou
> ? Neni to sice nic profesionalniho, ale do zacatku by mohla stacit
> ne ?
>
> Milos _______________________________________________ HW-list

Mam uz nejaky patek ersp50 a muzu konstatovat, ze se s ni spatne
nepracuje. Vyborna je funkce samovypinani, nebo nekolik pameti na
teploty. Hrot se da vymenit pomoci klesticek i v zahratem  stavu.

Avsak co mi na ni vadi je, ze hodiny se vynuluji vcetne
prednastavenych hodnot teploty, kdyz ji uplne vypnu nebo na chvili
odpojim ze zasuvky. (tzn. ze musi byt porad ve standby rezimu) A take
ze jdou ty hodiny o trosku rychleji nez celosvetovy cas :-)). Dalsi co
mi vadi ze zacina ozyvat brum ze zdroje, bohuzel presne si nejsem jist
jestli tam byl i kdyz byla nova.

Mel jsem drive nejakou HQneco z GESu a kdyz jsem musel podruhe v
mesici reklamovat pajeci pero, tak sem jim ji tam nechal celou a
koupil tuhle. imho sem nepohloupil  i kdyz sem si priplatil.

p0l0us