PIC místo HW násobiček

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Sobota Květen 14 19:19:10 CEST 2005

Marek Peca napsal(a):
> Zdravim,

> 1) Mate na mysli hardwarovou -- binarni (cislicovou) nasobicku (jako
> je napriklad uzasna MH102 :-), nebo analogovou nasobicku?
>
> Pokud se Vam zda ta analogova dostatecne levna, pak bych byl
> jednoznacne pro ni. Ale mate tam deleni Y, tak to asi neprojde.

Jaky problem vydite v deleni....
Jednou jsem cosi delal a sehnal jsem si kus kody v asm ktera me vydelila
  dve cisla na 8 pruchodu a jeste vyplivla zbytek. A delani jsem delal
hodne. PIC pocital z ofsetu X a Y  jednotlive body primky. Jednalo se o
prevodnik PC mysky na AMIGA mysku. cely projekt si muzete stanou z meho
vebu.

pavel prochazka.zde.cz