OT: Pernstej a kola

Pavel Brabenec pbrabenec@centrum.cz
Sobota Květen 14 18:32:56 CEST 2005

prave jsem se vratil takze:
-uschovna tam neni, ale v bufetu pod hradem byli ochotni. Horsi to bude mit
vetsi skupinka:(
-samotne vstupne na prohlidku vyssi neni(40Kc student).Pred hradem se vybira
specialni vstupne(10Kc)
-pokud naslapujete opatrne(potichu:)) jde to i v tretrach, jen bacha na tu
kamenou cestu
-pokud pojedete z hradu na Brno, nesnazte se jet podle cyklomapy kterou vydal
klub ceskych turistu. Za Tisnovem jim to tak trochu nesedi:((

P.B.