Domaci automatizace

turby@chips.cz turby@chips.cz
Sobota Květen 14 11:14:18 CEST 2005

Zdravim,

 ja myslim, ze system MP01 se zacyklil, nema watchdog a chtelo by to
 reset :o)

--
 turby@chips.cz

14. května 2005, 2:27:49, napsal jste:
> [...]

> se zverejni verze teto knihovny.

> Pritom cena kompileru není dnes zas tak fatalni, když jsou free kompilery.
> Pro Microchipy se vyviji a docela i funguje verze SDCC. Pro AVRka existuje
> AVRGCC. Pro x51 urcite hafo. Pro eZ8je to trosku nestastne, musite si koupi
> jeden vyvojovy kit, ale při te cene se Zilogu snad ani nezaplatili
> soucastky, natoz vyvoj toho jejich C-kmpileru.
> A v neposledni rade, pomerne znamy standard ARM, pro nej je taky hafo
> kompileru zdarma.
> Takze nevidim zas tak velky problem v pouziti C, kde se argumentuje cenou za

// >> // Mimochodem priznivcem centralizovaneho rizeni jsem take proto, ze na
// >> // decentralizovany nemam. Proste na to nemam.
> //
// >> Proc by musel byt nutne drazsi decentralizovany system???
// >> Prece pokud mate na siti vypinac a svetlo, tak tam ten vypinac a svetlo
// >> porad zustanou i v tom decentralizovanem systemu a vůbec nepotrebuji
> // pro
// >> svou zakladni cinnost nejake centrum. CO JE NA TOM DRAZSI.