Cyklogger - napajeni

turby@chips.cz turby@chips.cz
Pátek Květen 13 18:53:15 CEST 2005

Zdravim,

 to na cele veci vubec nic nemeni, spousta eeprom funguji jiz od 1.8V.
 A propo, bylo to mysleno tak, ze to LZE napajet i primo z li-ion a
 ne, ze se nemusi hlidat vybiti li-ion. Take nechapu proc by tam mel
 byt nejaky stabilizator pokud mcu jede v katalogovem rozsahu treba
 2.0-5.5V. Tudiz staci zarizeni vypnout jen pokud napeti poklesne pod
 katalogovou hodnotu dane li-ion, obvykle staci neco malo nad 2.7V.

--
 turby@chips.cz