Domaci automatizace

MK info@mcu.cz
Pátek Květen 13 17:49:55 CEST 2005

> To jste prohodil. Mam 10% a zbyva 90% na inteligenci. A tu bych podle vas
> me
> nastkat do MCU, ktery uz je ted z pulky plnej.

Ale vzdyt v tom modulu ZADNA inteligence neni, je tam jen rozhodovaci
tabulka KDO ME MUZE OVLADAT, pripadne KOMU MAM POSLAT ZMENU

Vy se do toho modulu stale snazite mermomoci nacpat veci, ktere proste
NEMUSI umet.
Proc ma modul vedet CO dela, KDY to dela  a PROC to dela ?

Spinac musi vedet jedine - KOMU pri zmene stavu odeslat informaci,
nemusi vedet KDE je, CO ho spina ani PROC ho vubec neco spina

A zarovka nekde uplne jinde zase nemusi vedet KDE je, pouze musi
vedet, ze je ji mozne ovladat z TECHTO adres

Pokud si predstavite centralni schodiste v dvoupatrove vile,
tak  na nem mate rekneme 3 svetla(a,b,c) a 3 spinace(1,2,3).
- v prizemi stisknete spinac "1" a ten odesle datagram "prvek 1 zmenil stav"
- svetla a,b,c maji v tabulce vazeb prirazeno, ze je mohou ovladat prvky
1,2,3
  tudiz po prijeti datagramu zmeni svuj stav z "tise cekam" na  "radostne
zarim"
- ujdete dve patra a stiknete spinac "3", ktery odesle datagram "prvek 3
zmenil stav"
- svetla a,b,c poslusne zmeni svuj stav z "radostne svitim" na "tise cekam"
celkem se po siti promotaly dva datagramy

V pripade CMS je tech datagramu nejmene dvakrat tolik a jedine co se na
modulech usetrilo je tabulka vazeb

> Pomoci jakeho zarizeni mohu krokovat PIC v realnem case a kolik toto
> zarizeni stoji?

PIC ICD2 - muj klon zacina s cenou na 1kKc, pokud si to zbastlite sam
podle zverejnenych informaci bude i lacinejsi

Probiha tu rada paralelnich debat - obecnou pocinaje a konkretni realizaci
konce

Sakra jak Vam mam srozumitelne rict, ze mi je jedno jak si to udelate ???

S pozdravem
MK