Domaci automatizace

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Pátek Květen 13 16:42:15 CEST 2005

Aby se to tedy trochu pohlo z mista, tak nabizim spolupraci na vyvoji
softwaru pro PC, tluste (exe), tenke (web), mobilni a ruzne dalsi klienty.
Sam se chystam jeste tento rok zacit stavet a moje vize je asi takova:
moznost komunikovat se svym domem z jakehokoliv mista, jakymkoliv zarizenim,
prostrednictvim jakehokoliv pripojeni. Pujde o klient & server reseni
postavene na modernich a bezne dostupnych MS technologiich. Bude to
pouzitelne jak pro centralni, tak i decentralni rizeni, z pohledu toho
softwaru v tom nevidim zadny rozdil, to je zalezitost jednotlivych modulu.

PS: TO JE POUZE NABIDKA, V ZADNEM PRIPADE NECHCI OTVIRAT TEMA WIN VS. LINUX,
ZASTANCI JINYCH OS MEZI SEBOU URCITE TAKY NEKOHO NAJDOU