Domaci automatizace

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Pátek Květen 13 15:34:49 CEST 2005

Jednodussi bude tohle:
echo "134=xxxx1xxx"|nc 192.168.1.0:2120

(i kdyz ta 0 na konci IP mi pripada divna - ale kdyz neznam netmasku te
site, nebudu to povazovat za problem).

Provedeni tehle radky pujde svazat s prijetim udalosti, napr. stisku
tlacitka 0x34 na dalkovych ovladacich, coz pujde udelat treba pres lircd.
Dalsi udalosti vyvolajici tuto akci muze byt napr. otevreni dveri cislo
0x02 nebo signal z PIR cidel 0x21-0x25. To uz zvladne i script slepeny v
bashi.