Domaci automatizace

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Pátek Květen 13 15:03:53 CEST 2005

> Za cely svuj
> LPT. Tak se prece
> Uvedomte si,
> zivot. Nebo aspon
> pripraven, v okamziku
>
> Takze lapidarne receno - "se...e se do neceho, cemu za mak
> nerozumite, ale
> chcete to"
>
> "Buch ochranuj kralovnu" doufam dokazete zparafrazovat na
> Vase konkretni
> podminky :-))))))
>
> S pozdravem
> MK

Obavam se, ze jste tentokrat slapl do hnedeho. Pokud autor dokaze bez
problemu zajistit pozadovanou funkcnost systemu zalozeneho na centralnim
rizeni, neni duvod, aby se silou moci snazil o distribuci funkcnosti jen
proto, ze je to vyhodnejsi pro opakovane nasazeni. Mejte na pameti, ze se
jedna o ad hoc reseni, a ze je tedy v zasade jedno, do ktere casti systemu
nacpe inteligenci. Je prece sumak, jestli reguluje centralni pocitac v
deseti smyckach, nebo deset separatnich regulatoru, kterym stejne nekdo musi
rict, jak maji regulovat. Pokud je silnejsi v kramflecich v SW pro cetralni
pocitac, byl by blb, kdyby to ignoroval a snazil se totez zvladnout pres
MCU, kde jak sam rika, je zacatecnik. Udela hloupe aktuatory a cidla a
chytrost nacpe do centraly. Nevidim v tom problem, pokud nechce automatizaci
rodinnych domku sekat na bezicicm pase a udrzovat v chodu na vice
instalacich.

Zdravim

Jiri Foldyna