Domaci automatizace

MK info@mcu.cz
Pátek Květen 13 13:33:56 CEST 2005

> Pokud bych pracoval ve fabrice, ktera ma vymyslet system pro rizeni domu,
> maval bych take praporem decentralizovaneho zpracovani s dohledovym
> centrem.
> Ale to neni muj pripad.

A tim chtel basnik rici co?

> Rozumite mi?

Ne nerozumim
Vy mate hotovych 90% a tech chybejicich 10% nemuzete dodelat, protoze jsou
prilis slozite ???
Bud jste nepochopil o cem jsem psal (pri mem nekvalitnim projevu tomu i
verim), nebo
tomu proste nechcete rozumnet a cucate si argumenty z prstu :-)))))é
Ono u centralniho rizeni zarucene vzdy sezenete stejne MCU - fakt dobry:-)))

Rozumim jedinemu, neco jste si navrhl, neco udelal a budete v tom pokracovat
dal.
Prominte, ale ja Vam to opravdu nerozmlouvam. Znovu opakuji - je to Vas
problem,
Vase reseni a Vas barak. Mne osobne to je opravdu volne jak pracovni sobota
:-))))

Debata zacala nad automatizaci domecku. Pouze jsem uvedl argumenty
hovorici pro decentralizovany system a podporil je existujicim systemem.
Zaroven jsem uvedl, ze slozitost a nakladnost nemusi byt ale vubec
vyssi proti centralnimu rizeni.

Dovolim si jeste jeden argument - najdete mi komercni system,
ktery je opravdu rozsireny a je dusledne centralizovan

S pozdravem
MK