Domaci automatizace

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pátek Květen 13 12:41:39 CEST 2005

Ja nejak nechapu, proc porad resite nejake ujednocovani programovaciho
jazyka? Cekal bych, ze si domluvite nejake fyzicke propojeni a komunikacni
protokol, a pak budou vznikat nejake moduly (at uz senzory, aktoru, nebo i
nejaky ten CML), a v cem bude jejich firmware napsan, je suma fuk, ne?
Neboli Franta udela vypinac s x51 a napise to treba v ASM, Pepa udela
stmivac s PICem a co ja vim treba BASICem a Lojza treba cidlo teploty s
AVRkem a Cckem. Ale podstatne je, ze Franta si da do baraku klidne Pepuv
stmivac a Lojzovo cidlo, protoze budou rozumnet telegramu z jeho vypinace,
ne? Jestli mi neco uniklo, tak se omlouvam.

Aspon ja to tak chapu, ze smyslem pripadny spoluprace je to, ze kazdy udela
nejakou komponentu a ostatni ji prevezmou a nebudou ji muset vymyslet znovu.

Dusan Dolezal