OT:Patecni tlachani (Re: Lide, neblaznete! Re: Domaci automatizace)

MK info@mcu.cz
Pátek Květen 13 11:20:54 CEST 2005

> Proti tomu je postaven ohřev večeře v neautomatizované mikrovlnce
> ovladatelné bez dlouhého studia manuálu.
> Podle okamžité chuti zakoupím nebo vyndám potraviny z ledničky, podle
> hladu odhadnu množství a dám do mikrovlnky. Odhadem nastavim 3 minuty a
> následně v případě studeného jídla přidam. Celý ohřev mi zabere včetně
> přípravy do 5 minut.
>
> Jistě dokážete odhadnout jakou variantu používám. Kde je celá slavná
> automatizace?

Ne to uz fakt nema cenu, od techniky jsme u filozofie, zivotnim postoji a
podobne.
To je vec kazdeho z Vas a ja na Vas svetonazor s prominutim kaslu.

Na co jsou vsechny tyto kecy, kdyz tu prostou a jednoduchou pravdu

PRIMERENE

sice vetsina bezne aplikuje, ale tlachat bude stejne uplne jinak

S pozdravem
MK