Lide, neblaznete! Re: Domaci automatizace

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Květen 13 11:02:50 CEST 2005

radek kasal napsal(a):
> Také to je o tom, že čim je to složitější, tím spíše se to porouchá a
> co lidí to uživí. Při výrobě, nastavení, opravě. Dříve se to vyhodí a
> můžeme kupovat nový. Ještě to má druhý rozměr, zda má cenu se učit co
> a jak ovládat a nastavovat. Klasický přístup se dá ilustrovat ma
> automatické mikrovlnné troubě. Spousta tlačítek a možností jak si
> ohřát jídlo. Lze nastavit kdy se začne ohřívat, kdy skonči, jakym
> výkonem ..... tlusty manuál. Pokud chci využít automatizaci na ohřátí
> večeře tak musim: 1) s dostatečným předstihem potravinu zakoupit, né
> [...]

Dekuji za dalsi rozumny nazor. Ja jen uvedu, ze pouzivani mikrovlnky (ac
ji vlastnim) se snazim omezovat a pokud to jde, tak k ohrevu radeji
pouzivam kombinaci dvou kastrulku s vodni lazni v tom vnejsim a sporak...

Duvod? Doposud ne zcela jasny ucinek mikrovln na potraviny. Pokud
existuje riziko, snazim se ho v ramci moznosti omezit na minimum. Uplne
vyloucit ho nejde, zvlast s ohledem na synergicke a kumulativni pusobeni
skodlivych vlivu/rizik ruznych puvodu... Navic se nic
nepripaluje/nerozvari a v te vodni lazni se da jidlo klidne
"zapomenout", jak je u me pri vytizeni praci obvykle...

--
Jirka