Domaci automatizace

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Pátek Květen 13 10:30:41 CEST 2005

> Proc 200 unikatnich kodu - posle svoji identifikaci a prislusny
> prikaz pro dane zarizeni.
>                              Karel Dudasek

	No ja ten EIB moc nestudoval, ale z diskuse jsem dospel k zaveru, ze
to funguje nejak tak, ze kazdy vypinac dostane pridelne unikatni cislo a
kdyz ho nekdo zmacknul, tak vysle na sbernici broadcast "tady vypinac c. 36,
hlasim, ze me nekdo stisknul". Tohle prijmou vsechny akcni cleny, a ty,
ktery maji ve vnitrni tabulce napsano, ze maji neco udelat pri stisku
vypinace c. 36, tak to provedou.

	Hlavni myslenka meho prispevku  byla, ze i decentralizovana sit se
da ovladat centralne.

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov

			http://results.cz