Domaci automatizace

Jiří Vojtek jiri.vojtek@ticketpro.cz
Pátek Květen 13 10:28:15 CEST 2005

Jen takova kacirska myslenka.
Pokud to budete chtit mit spolehlivejsi, co takhle pouzit jeste jeden
par z TPcka, ktere tam vsichni stejne nacpou, vyrobit zalozni sbernici a
zdvojit budice - bude to drazsi, ale se zalohou. Zaloha se pouzije v
pridade, ze po standarni mi nechodi data/potrvzovani ... V pripade, ze
se neslusne zrovna budic de to dokonce da pouzit i pro autodiagnostiku
chybneho modulu.
J.Vojtek

PS. dlazebni kostky lezi na dvore :)