Domaci automatizace

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Pátek Květen 13 08:59:57 CEST 2005

> Zdravim,
>
> Teprv tohle muzete resit tim centalnim systemem, ze si napr zavolate
> na adresu konkretniho svetla v danem pokoji a prednastavite mu
> intenzitu svetla. Nebo bv pripade, ze odesel z domu, tak opet zavola
> centrum na adresu svetla toho bidaka, který doma nezhasl a rekne
> svetlo, budiz tma:))).
>
> Pokud budete mit dalkovy ovladac na takove sranddy, tak urcite si
> prednstavite na jednotliva tlacitka jednotlive funkce. Opet to je
> idealni pro reseni centrem, kdy se z ovladaca do centra predaji
> [...]

	Ale tohle se podle me da resit i v decentralizovanem systemu. Proste
budu mit jednu krabicku, treba i napojenou na Internet, s GSM branou, s
dalkacem a ja nevim cim jseste, a ta se bude tavrit jako "tlacitko pro
vsechno". Takze kdyz prijme povel ze ma rozsvitit v celym baraku, tak proste
postupne posle povely, kde se bude tvarit jako konkretni vypinace, ty svetla
asi nepozna, ze to jde odjinud.
	Mozna by byl trochu problem pri nejakem rozdelovani na podsite, kde
muze lezt v jine vetvi, ale ani tam by to snad nemel byt neresitelny
problem. Svetlo se nauci ze ma jeste jeden ovladac a to bude unikatni kod z
tehle krabicky, Jen ta krabicka musi byt schopna vyslat treba 200 ruznych
unikatnich kodu, aby se v siti jevila jako 200 samostatnych tlacitek pro
ruzne ucely.

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov

			http://results.cz