Domaci automatizace

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Pátek Květen 13 06:39:24 CEST 2005

Zdravim,

Ne nutne. Za predpokladu, ze sit rozdelime na ony subsite, kde spojka mezi
sitemi muze fungovat take jako jiste centrum pro sdruzovani informaci o tom,
kdo na dane subsiti sedi(adresy), coz uz nutne delat musi, jinak by
nevedela, zda zprávy ze subsite ma prenest mimo ni, tak ji jen lehce
zneuzijeme. Spojka si tedy bude pamatovat nejen adresu, ale i to, kdo ma
prave token. Pritom, kazdy nod v subsiti ve chvili, kdy nebude token
potrebovat, zavola spojku a token odevzda. Spopjka tak ma i zaruceno, ze se
dostane k tokenu pokazdy, když prenos skonci a tim spise ma sanci predat do
sve subsite zpravy prichazejici zvnejsku.

S pozdravem,
		Marek Pavlu