Domaci automatizace

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Pátek Květen 13 06:39:24 CEST 2005

Zdravim,

//
// Switch by ovsem vyzadoval trosku "sitovani" a rozdeleni aspon minimalne
// na subnety, aby byla sit trosku pruchodnejsi, coz zase nesouhlasi s
// neadresovanymi zpravami broadcast typu "producent-konzument" coz by
// bylo skoda.
//
[M.P.]

Proc by sit nemohla preposlat neadresovane zprávy?
Staci jen podmínka, ze kdyz se vysila neadresovana zprava, tak je vsechny
spojky/buffry/switche(nebo jak tomu budeme rikat) proste prenesou a je to.
V lepsim pripade by to mohlo byt v presne definovanem paketu tak, ze adresa
0 v poli prijemce oznacuje broadcast zpravu. Treba by se dalo rozlisit
prvnich deset adres(0-9) pro specialni ucely mezi nimiz by byl prave i ten
broadcast.

// Jestli se mylim, opravte me, tohle jsem chtel uz kdy pouzit (ne na
// home automation), ale jeste jsem se k tomu nedostal, zde sosam od Vas
// rozum :)
//
// --
//     Zdraví a sílu najdeš v sýru
//     Sílu Temelínu, najdeš v Hermelínu.
//
//     BuFran
//
// Hw-list@list.hw.cz