Odsavace pajecich par

Pavel Brabenec pbrabenec@centrum.cz
Čtvrtek Květen 12 21:48:15 CEST 2005

Zdravim,

kdyz se zde nakously ty filtry tak jaky pouzit?
Mam tu uz pres pul roku udelany odsavaci nastavec k telesu co pouziva Diametral,
ale jeste jsem se nejak nedostal k dotazeni filtracni casti.
Zatim jsem zkousel filtry k OM10 ale to neni reseni:)

Diky

P.B.

ps: netusite jak moc se tyto filtry parama z pajeni "zanaseji"?
Jestli je mam radeji vymenit, nerad bych si pri nacviku pobrecel:))