Lide, neblaznete! Re: Domaci automatizace

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Květen 12 20:13:30 CEST 2005

> Ono to neni vubec tak jednoduche.

> 1 .Napr nyni mam zamontovanou cisticku a nebudu ji chti porad otevirat a rad
> bych mel nekde informaci, zda precistena voda je naplnena, abych s tim mohl
> zalit, ci zase v zime, zda nezamrzl trativod a je vse ok. Preci jenom to
> neni levna zalezitst.

> 2. Dale z hlediska uspory planuji dat na kazde okno rolety a ty chci
> automatizovane stahovat ne z nejake frajeriny, ale ono to setri teplo, kdyz
> se vecir vsechny automaticky stahnou.

> 3. Dale bezpecnostni cidla a zabezpeceni objektu

> [...]

No, urcite by to chtelo taky nezapomenout na domaci telefon, rozhlas
(v nekolikapatrovem RD je nekdy docela tezke svolat treba vsechny
cleny domacnosti k veceri, kdyz je jeden v garazi a dalsi v podkrovi)
a pripadne interkom ci domaci telefon. To ovsem vylucuje jednoduche
protokolly nebo sbernice, prinejmensim to znamena tahat jeden
analogovy drat a stanovit, ktera sluzba ci funkce jej zrovna pouziva.

Ales Prochaska