Lide, neblaznete! Re: Domaci automatizace

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Květen 12 19:39:52 CEST 2005

> to ma byt _domov_, nebo nejakej internat pro Chaplina z Moderni doby?

Ne, ne, to je jen plkani o blbostech :-)))
Realne jsem do dneska kompletne rekonstruoval dva baraky
a tri relativne velke byty (naposledy pred dvema roky soucasny byt).
Nejrozsahlejsi "automatizace" byla ekvitermni regulace vytapeni
v jednom dome. Jedinym prvkem automatizace v soucasnem byte
je timer spoustejici pri zapnute digestori periodicky kazdych par
minut i odsavani ve stoupacce :-)))))

Kabelaz s TV, tlf a NETem za automatizaci nepovazuji.
Twist na net je stejne nevyuzit, neb stejne jede vse pres WiFi

Ale faktem zustava, ze jsem tu a tam byl nucen pro rizne
zjevy resit jiste prvky automatizace v jejich hradech.
Co dodat k soucasnemu "velkopodnikately", ktery
musi mit ovladani osvetleni baraku resene pres automat,
ktery mu dokaze vyloudit v obyvaku roznou atmosferu :-))))))
No kdyz si to zaplati tak proc ne :-)))))))))

To co jsem tu popisoval jsou systemy realne navrzene pro
aplikace ponekud rozsahlejsi, nez je bezna 10 okojova
barabizna :-))))))

S pozdravem
MK