Lide, neblaznete! Re: Domaci automatizace

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Květen 12 18:49:32 CEST 2005

> Jestlize si tady na tom pritomni trenuji retoriku a predhaneji se v
> odbornych vedomostech, budiz, to muze byt uzitecne. Doufam ale, ze to
> nikdo z nich nedovede do "zdarneho" konce...

Nekteri lide sve vedomosti klidne zdeli bez toho aby meli panicky
strach o sve korytko a hlavne o tom neustale NEZVANI

> Vzdycky jsem myslel, ze komunisticke chimery o "zarive budoucnosti, kde
> za nas vse budou delat stroje" vznikly a zanikly v nejakych tech 50.
> letech (dodnes mam schovane nektere platky z te doby, ne ze bych to
> osobne zazil...). Jak vidim, tak to ale ma opravdu hluboke a
> neznicitelne koreny.

Jirko promin, ale bez do prdele se svymi kecy o komunistickych chimerach.
Nejen ze mam pocit ze vubec nevis o cem se tu mluvi, ale ani nema predstavu
o rozlozeni sil ve svete po velke vlastenecke valce :-))))))

Pochybuji, ze by zapadem vladl komunismus, pochybuji, ze by takovy Siemens
byl ovladan rudymi dably a presto pochazi vetsina techto systemu prave
z techto lokalit. Pokud se nepletu, tak posledni zachvev svetovosti jsme
meli v zemich koruny ceske na poli automatizace nekdy zacatkem 50 let

Sakra Ty fakt dokazes znicit kazdou debatu nad TECHNICKYM
problemem svou demagogii zastydleho aktivisty

S pozdravem
MK