Lide, neblaznete! Re: Domaci automatizace

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Květen 12 17:23:51 CEST 2005

Pri Perunovi,

> + po odchodu konkretniho osoby z domu (dallas) se zhasne zarovka v jeho
> pokoji
> + pri rozsviceni v noci, se zarovka rozsviti na 1/4
> + pokud jsem zachodove/satni/kumbalove svetlo a svitim dele jak n minut
> zhasnout
> + pokud je/neni dostatek svetla od slunce ztlumim/pridam
> + dalkovym ovladanim zhasnout prvni patro

to ma byt _domov_, nebo nejakej internat pro Chaplina z Moderni doby?

Touha usnadnit si praci i zivot nas sice dovedla az ke kvantove
fyzice a genialni architekture procesoru PIC ci Intel 80x86, narozdil
od nemnoha jiz kmenu, kterym od doby kamenne staci sedet pod palmou a
pozirat kokosy/banany -- ALE co to ma za smysl, snazit se o myslici
barak?

Mozna se pletu a zrovna nekdo z Vas by se citil v poradku, kdyby se
rozsvecelo a splachovalo bez jeho pricineni, ale ja osobne, ac jsa
technokrat, asi ne.

A I KDYBY... pak byste meli dum typu M$Windows, ktery by vedel LEPE
nez Vy, co chcete. Ze zrovna delate na zachode neco nestandardniho
(nemusi byt cteni, staci treba porucha nadrzky), ze zrovna mate
cernou hodinku, ze se Vam nezda, ze by byla zima... na to mit zas
buhvijake ovladaci prvky? Pretahovat se s vypinacem, zda ma byt
vypnuto nebo ne?

O beda.
Pak leda rychly uprk do chaloupky k Babicce.
Za vylev se omlouvam, ale uz jsem to nevydrzel. Marek P.