Domaci automatizace

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Čtvrtek Květen 12 16:27:15 CEST 2005

No ale pokud by se to postavilo primo na EIB, tak by to melo vyhodu v tom,
ze by se nemuselo bastlit uplne vsechno, ale treba vyuzit nektere komercni
vyrobky, ktere nebudou zase tak drahe (otazka je, jestli nejake takove
existuji :).

Jak jsem se ale dival, tak je to asi chranene patenty, jak to potom je s
pripadnym ubastlenim nejakych vlastnich modulu? To asi legalne nepujde, ani
kdybych si koupil ty brouky, ne? Samozrejme pro nejake domaci pouziti to asi
nehraje tak velkou roli, ale prece jenom bych treba pak mel strach zverejnit
dokumentaci.

Dusan Dolezal