Domaci automatizace

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Čtvrtek Květen 12 16:18:40 CEST 2005

Teda ne ze by to byl muj styl, ale co treba zazalovat Siemens, ze to je
diskrimanace, kdyz to prodava jenom nekomu? :-DDDD

Kdyz je mozne, ze urad prace v jakesi zemi (snad Anglie, uz si nevzpominam)
odmitl prijmout inzerat typu "nabizim dobry plat lidem, kteri budou poradne
makat" s tim, ze diskriminuje lenochy. Ovsem nevim, jestli to neni nejaka
novinarska kachna, psali to v MF Dnes.

Dusan Dolezal