Zatizitelnost tlumivky s jadrem

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Čtvrtek Květen 12 11:58:33 CEST 2005

Tak me napada,jakou udelate zatez pro mereni? Mozna je to jasne, ale ja
nemam predstavu, jak by vypadalo nahradni schema repraku v bedne a
prostoru - urcite je tam nejaky fazovy posuv a dost frekv. a na vsem moznem
zavisly... Teda pokud to nebude primo ten reprak a hlava obalena metrem
molitanu s periskopem :-))) A nebo meraky s dalkovym ovladanim a sledovanim.
Taky si myslim, ze u tehle tridy vykonu uz o zadne zkresleni VUBEC nejde....

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of dasl@tchibo.cz
Sent: Thursday, May 12, 2005 11:10 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: Zatizitelnost tlumivky s jadrem

No, neco snad poznam, nebo na druhy kanal pripojim odpor a budu to
porovnavat na tvar podle toho co je na odporu.
Vzhledem k tomu, ze nepotrebuju znat presnou hodnotu, tak od toho co si uz
budu myslet odectu 10-15 procent a bude to s rozumnym zkreslenim dobra
hodnota. Staci mi v podstate jenom vedet, ze do cca 9A to jeste nijak
vyrazne nezkresluje...

David Šlosárek