Domaci automatizace

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Květen 12 10:30:53 CEST 2005

JW> Vynikajuca poznamka.
JW> Dokonca je to niekedy tak, ze pri kolizii (ak su od seba vysielace
JW> dostatocne daleko resp. je medzi nimi kus kabla s dostatocne velkym
JW> odporom) oba vysielace casto pocuju samych seba spravne, a ostatni
JW> pocuju cisty chaos...
JW> Detekcia kolizie zrejme vyzaduje dostatocne makky vysielac, prip. nejaky
JW> citlivejsi prijimac.

Mozna by slo pouzit zapojeni

TX - odpor - RX - linka

Ale nejsem si jisty jak by se to chovalo pro RS485.

S tim souhlasim, ja to predtim implementoval jako "ficuru navic"
prakticky zadarmo, proste se mi nechtelo blokovat prijem behem
vysilani.

Kontrola by mela fungovat na vice urovnich
 - linkove (prima detekce kolize)
 - relacni, tedy pokud do nejake doby nedostanu odpoved, opakuji
 prikaz. I kdyz ke kolizi nedojde, muze se datagram poskodit a tim
 padem zahodit.

Tomas