Pristroje (bolo: Potenciometry do laboratorniho zdroje)

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Květen 12 08:51:24 CEST 2005

NIE, NIE a este raz NIE!!!!! Punto fuj!
vcera sme dostali novy meraci pristroj (analyzator vysokofrekvenych
sieti) a vo sne by ma nenapadlo, ze ked ho zapnem tak bude 5 minut
bootovat a do meraku budem instalovat firewall a antivirus. Toto je uz
aj na mna vela.
b.