Domaci automatizace

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Čtvrtek Květen 12 01:56:38 CEST 2005

Zdravim,

// -----Original Message-----
// From: hw-list-bounces@hw.cz [mailto:hw-list-bounces@hw.cz] On Behalf Of
// Martin Malý
// Sent: Wednesday, May 11, 2005 7:14 AM
// To: HW-news
// Subject: Re: Domaci automatizace
//
// Jen par pripominek...
//
// > 1. komunikacni protokol, nejlepe dnes asi RS485.
//
// Pokud se nemylim, tak RS-485 definuje pouze fyzicky zpusob prenosu
// dat, tedy nejnizsi vrstvu komunikacniho protokolu. Vetsina toho
// protokol by byla resena az bodem 2.
//
[M.P.]

Samo, ze jsem myslel fyzickou vrstvu, ja uz u toho zase usinal:))).

// > -distancovat se interpetovacich jazyku, desim se toho, ze mi bude ridit
// > teplotu v byte nebo něco nebezpecnejsiho napriklad Perl, Java nebo
// > VisualBasicScript!!!!
//
// Muzete nejak obhajit proc kompilovane ano a interpretovane ne? To je
// poprve, co slysim takovyto pozadavek a po pravde mne prekvapuje
// (vzhledem k poctu webovych serveru, ktere bezi bez problemu na
// interpretovanem PHP na strane jedne a kvantu programu v C/Delphi, co
// "provadeji neplatne operace" na strane druhe...)
[M.P.]

Z meho gusta nedostatecna/zadna typova kontrola, coz je dle meho skormneho
nazoru jeden ze zakladnich kamenu bezpecneho progrmovani.
Kdyz obcvas sahnu po VisualBasicu, tak si vsude zapinam schvalne typovou
kontrolu:).

//
// Jinak se zbytkem souhlasim a libi se mi.
//
// M.M.
// Hw-list@list.hw.cz