Domaci automatizace

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Středa Květen 11 18:53:47 CEST 2005

Jestli to neni ten pravy duvod, proc je to i nejcasteji pouzivany
zposob tahani pocitacove site po baracich ("strukturovana kabelaz" a
hvezdicova topologie)...

Mimochodem, nesla by tahle "home automation" spojit s rozvodem
pocitacove site? Ja mam napr. v kazde mistnosti natazeny minimalne dva
UTP kabely...

M.M.