Domaci automatizace

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Středa Květen 11 12:44:32 CEST 2005

Shrnul bych to takto (a muze to byt zaroven i jednim ze zakladnich
pozadavku na ten system): Kazde z koncovych ovladacich zarizeni
(vypinac, regulator, motorove zvedani oken ci buhvico) musi byt rucne
ovladatelne i v pripade, ze se "centralni mozek" zblazni. Takze kdyz
se rozhodnu, ze si v kuchyni rozsvitim, tak chci mit moznost si tam
rozsvitit, i kdyby system stokrat usoudil, ze tam ma byt tma! Zkratka
aby byly navrzene tak, ze pujdou prepnout na rucni ovladani...

Stroj, ktery se snazi vedet lip nez ja jake jsou moje potreby, celi
riziku, ze bude preprogramovan krumpacem.

M.M.