Holes in Eagle

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Středa Květen 11 09:39:18 CEST 2005

Ano, je to tak. Sorry, ze som to neuviedol, su to moje zaciatocnicke
chyby.
Ciste Holes som nepouzil, lebo ich chapem ako predurcene pre nejaku NC
vrtacku. Mne ide o rucne vrtanie dier pre upevnovacie skrutky.
Pravdu povediac ani tymi v kniznici nie som nadseny. Preto uvazujem
nad vlastnou kniznicou dier asi takto:
- v strede nieco ako pad sluziaci na vedenie vrtaka pri rucnom vrtani
(asi vo vrstve Pads, alebo Bottom??)
- obrys diery (vrstva tPlace??)
- hlavicka skrutky ci maticky v Restrict aby som sa mohol skontrolovat
ci sa mi to s niecim nebije.

Uvazujem zle? Ako to riesite vy?
Dik.
IK