Krabicka s vidlici a zasuvkou

Jan Kral kral@fortech.cz
Středa Květen 11 07:06:28 CEST 2005

No prave ze tu KPZ11 jsem videl in natura a jeste jsem ji ani nemusel rozdelavat a pripojovat vodice a uz jsem z ni nebyl nadseny. Plast s vidlici se mi jevil nakrivo + slozita instalace vodicu. Proto jsem chtel vedet, zda je na trhu jeste i jiny vyrobek, protoze byvaji k videni ruzne ochrany proti prepeti, ktere jsou zabudovany v docela hezke (proti KPZ11) krabicce, ktera se musi taky nekde delat.
Vlastni spotrebou je myslena vlastni spotreba pro ucely firmy, ve ktere pracuji, ktera ma nekolik tisic zarizeni, ktera budou pres toto pripojena do site. Kdyby to bylo na prodej, tak se zvysi cena a bude jen na kupujicicm, zda za ni koupi.

S pozdravem Jan Kral