OT cestina ?

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Úterý Květen 10 19:39:17 CEST 2005

Ted jsem presne neco takoveho resil v jinem vlakne s panem Ottou.
Zkratka v tomto pripade je "ten, kdo by si mel nastavit klienta"
odesilatel. Server konference, tedy ten kdo prijima maily, spoleha na
to, ze kazdy mailovy klient, ze ktereho prijme zpravu, take spravne
posle hlavicky a v nich napise, ze pouzil UUencode nebo
Quoted-printable encode. Jsou klienti, kteri tuto informaci neposilaji
nebo ji posilaji blbe. Vetsina maillistovych serveru se sice snazi
odhadnout, jestli nahodou neni prijaty mail takto zakodovan, ale nekdy
to zkratka nevyjde.

Kde je tedy chyba? Na strane spravce konference, ktery pouzil program
s omezenou mirou jasnovidnosti, nebo na strane uzivatelu, kteri vesele
odesilaji maily s diakritikou z podivnych mailovych klientu?

M.M.