Jak funguji dalkace k autu

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Úterý Květen 10 18:53:19 CEST 2005

> Mne se to v Mozilla Thunderbirdu zobrazilo normalne - tedy ta puvodni
> zprava, ne poskozena citace. Ony tam ve zdrojaku (ISO8859-2) byly znaky
> s diakritikou nahrazene temi zastupnymi znaky (ted nevim jak se tomu
> rika) - nebyl u Vas problem v tom?
>
> Ted tohle (i s tou poskozenou citaci) ale zkousim poslat opet v
> ISO8859-2 a Thunderbird me upozornuje, ze nektere znaky nelze odeslat,
> neb nejsou ve zvolene znakove sade.... Neco tedy bude spatne;
> mimochodem, stava se to obcas i od jinych prispevatelu, typicky tam
> byvaji "divne tecky" (takove nejake drobnejsi) - ty kdyz se odmazou,
> [...]

Otevrel jsem  to gmailem, ktery jinak problemy s cestinou z teto
konference nema.

Ty "=XX" retezce jsou "quoted-printable". Programoval jsem (a stale
jeste vylepsuju) mailovy parser a vim, ze problemy s timhle byly u
nekterych kusu Outlooku, ktery se neobtezoval dat do hlavicky
informaci o tom, ze toto kodovani pouziva. Tak prave proto jsem se
ptal...

Ted mi doslo, ze ten muj dotaz vypadal dost konfrontacne, tak se
dodatecne omlouvam.

M.M.