Jak funguji dalkace k autu

Martin Tomasek mtd@centrum.cz
Úterý Květen 10 18:46:53 CEST 2005

On Tue, May 10, 2005 at 06:00:18PM +0200, Petr Zahradnik wrote:
> A ja jsem si myslel, ze v teto konferenci jde predevsim o tu
> elektroniku a ne o kradeni aut jako takove...

no dobre, tak jak teda ten elektronicky klic zabrani ukradeni auta?
dneska se uz s auty neodjizdi, ale odvazeji se. tj. je neefektivni napr.
immobilizer.

jedine efektivni reseni, na ktere jsem prisel je vybavit auto slzakem a
plamenometem. dat tam taky trochu termitu a pridat vysilacku, pres
kterou to pujde zamerit (staci i gsm). vzhledem k cene auta by se to
vyplatilo, bohuzel je ale toto reseni u nas nelegalni. dokud tomu tak
bude, o nejake kryptografii bych vubec neuvazoval, protoze nejslabsi
clanek retezu okolo zabezpeceni auta je uplne nekde jinde.

--
Martin Tomasek, mtd@centrum.cz
BOFH excuse #37: