Jak funguji dalkace k autu

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Květen 10 18:42:09 CEST 2005

Zaaavidiiiim,
ja nemuzu bohuzel kvuli vzrostlym stromum (snad to casem vyresim, ale ty
stromy nechci pokacet) zajet na pozemek a uz mi skodovku 130ku ukradli a pak
se nasla zdemolovana. Skoda za pakatel asi 10000, ale 2x po 2 hodinach na
policii, coz vam nic neprinese. Jde jen o zapis. Jde spise o to, ze se bojim
si koupit lepsi auto. Situace v miste je totiz dosti nebezpecna - fetaci
apod...
J. Polivka
jpolivka@vol.cz

No vidite a u nas na vsi nechavaji lide auta venku otevrena i s klicky v
zapalovani a jeste je nikdo neukradl (jsou to teda jen stare skodarny).

Martin Hanek

  nicmene klicky od