OT cestina ?

Jan Kral kral@fortech.cz
Úterý Květen 10 17:38:28 CEST 2005

A nejlepsi je s touto aroganci pak napsat dotaz i s diakritikou, cimz si nejmene dvakrat zvysite sanci, ze na nej nekdo odpovi. Az to nekomu prijde jako sypany caj, urcite se pretrhne aby to napravil, mohl precist a odpovedet. V pripade, ze nekomu odpovidate na jeho dotaz bych jeste tento postoj chapal :-))
Ne vzdy je vsak moznost reseni stavu s cestinou na strane toho kdo mail finalne cte, mnohdy muze byt problem mezi servery, ktere postu predavaji, takze neni to vzdy na emailovem klientovi.

JK