Jak funguji dalkace k autu

konference@ei.cz konference@ei.cz
Úterý Květen 10 09:22:44 CEST 2005

v tom pripade pouze vratit a reklamovat

To se nesmi stat, aby se to rozladilo. Klidne si z dalkacem mohou deti
hrat i kdyz auto je daleko a po prijiti k autu to musi fungovat

S pozdravem
           ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of jirka7a@seznam.cz
Sent: Tuesday, May 10, 2005 8:17 AM
To: HW-news
Subject: Jak funguji dalkace k autu

Zdraim,
nevite nekdo, jak funguji dalk. ovladani k autu ?

Nechal jsem si jedno domontovat, ma to jako privesek u klicku a jiz po
dru
se mi stalo, ze prijdu k autu a auto neodemknu. V servisu mi tvrdi, ze
se to
rozladilo, ze to muze byt:
- ze si omylem v kapse stisknu tlacitko a ono se to rozladi,
- ze v blizkosti nejakeho vysilace se to mohlo rozladit
 ???

Nevim, predtim jsem mel dalkac 7 let a nic takoveho se mi nestalo.
Vysilalo
to kod, ktery se opakoval po 18 stisknuto znovu, tady asi ne ??? Nebo to
je
smejd.

Jirka