Domaci automatizace

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Květen 10 09:18:40 CEST 2005

Ja vim, poptaval jsem to od nich kdyz jsem stavel ale sedmimistna
cena za komplet me vratila zpatky do reality. Tady by se dalo vyuzit
zasadniho rozdilu mezi profi a amaterskou konstrukci, ze se nemusi
resit spousty okrajovych pripadu ale jde se rovnou na danou vec.

BTW, kdybych si to stavel ja, uvazoval bych o tom, ze kazde z tech
zarizeni bude mit vlastni IP adresu. Tim se lecos zjednodusi a vselike
propojovani a sitovani je do budoucna zarucene, aspon tedy pro
normalni lidi kteri maji doma firewall a switch :-).

Ales Prochaska