MC68060 vs. MC68SZ328

Tomáš Vondra vondra@karneval.cz
Úterý Květen 10 07:55:52 CEST 2005

Jasne, ale prave tohle se mi v tomhle pripade nezda jako prilis
pravdepodobne. Tyhle procesory jsou uzpusobene pro embedded aplikace a
jako takove jsou velice "nevykonne" - jeden ma smesny vykon 10 mips a
druhy zhruba 100 mips - pritom kdyz si dnes koupite v podstate
libovolne PDA zalozene na XScale od intelu budete mit zhruba 400 mips.

Coz jeste vice mota situaci, protoze PDA s XScale koupite priblizne za
8.000 - jasne, chapu ze intel to vyrobcum PDAcek prodava ve velkych
objemech za pakatel, rekneme za 1000 Kc/kus, ale i kdyby jim to
prodaval za 30% realne ceny tak furt nejsme na 17.000.

t.v.