Zaludna zavada pajecky Solomon SL-20

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Úterý Květen 10 07:18:30 CEST 2005

Podobne se zacala chovat i moje pajecka v praci. Rosvecela všechny  LED na stanici. Zavada ale byla v drzadle kde je spojeni vyvodu topneho telesa a termoclanku provedeno zalisovanim do fastonu. v tomto spoji byl spatny kontakt (u termoclanku). Postupem doby se stejna zavada projevila i na dalsich pajeckach SL-20.