Teplotni cidlo

AZE aze@seznam.cz
Pondělí Květen 9 18:54:45 CEST 2005

Dik, to bude ono, chtel jsem neco vyzkouseneho co nesezere vyvody.
AZE

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, May 09, 2005 4:09 PM
Subject: Re: Teplotni cidlo

aze napsal(a):
> Kuchnul jsem jedno hotové čidlo. PTC je ve smršťovací bužírce a celé je to
> zalité červenohnědým silikonem. Máte nějaký tip na konkrétní silikon,
> který
> by se dal použít? Něco neagresivního.

Ano. Treba http://www.lepidla.nakupujeme.cz/podrob.php?id=84854 (ne ze
bych protezoval tohohle prodejce, ale tenhle konkretni cervenohnedy
MasterSil se tam da nejlip najit a zobrazit). Jinak ho maji v ruznych
jinych obchodech s autodily/autopotrebami a jinde, ja sam jsem ho koupil
tady v Praze v nejakem takovem obchode (ta mensi tuba - ne kartuse - o
neco vic nez 100 Kc). Staci hledat http://jyxo.cz/s?s=mastersil&d=cz

Tmel je po vytvrzeni pomerne mekky, cili od toho necekejte nejake
pevnostni ci spis fixacni zazraky. Na dany ucel to ale bude OK.

--
Jirka