Domaci automatizace

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Květen 9 17:11:57 CEST 2005

Proc do duchodu, ono je to celkem jednoduche. K vynalezani je na tom
jen nekolik malo prvku: spinac 230 V, tlacitko, univerzalni
pripojovaci blok na jina zarizeni (nejake napeti = sepnuto, skoro
zadne napeti = vypnuto), A/D a D/A prevodnik z 10 V (rada
automatizacnich prvku vcetne pohonu) a RS422 pro prevaznou vetsinu
EZS/EPS vcetne komponent. Zbytek je soft.

Ales Prochaska