RE: molitanové návleky na sluchátka

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pondělí Květen 9 14:29:28 CEST 2005

Ja jsem kdysi navleky vyrezaval z molitanu odporovym dratem (za totality nic
podobneho neslo koupit). Vyrobil jsem si na to takovy pripravek, kam se
pridelal kus molitanu a dalo se s tim otacet, potom jsem si vytvaroval
odporovy drat pridelany na jakemsi dalsim bazmeku, pustil do nej proud,
zaboril ho do molitanu a otocil. Slo to celkem dobre a vypadalo to skoro
jako original.

Dusan Dolezal