Domaci automatizace

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Pondělí Květen 9 12:06:40 CEST 2005

Moc by se mi to libilo a byl bych vsemi deseti pro. Chci taky stavet
neco podobneho do (existujiciho) bytu...

Neodpustim si ale trochu pondelniho pesimismu: Myslite, ze "na pude
teto konference" dojde v nejake dohledne dobe ke shode alespon v
otazce fyzickeho zpusobu prenosu informaci (po siti 230V, RF 433MHz,
IR, extra draty..) ?

Martin Maly