OT nastaveni site

Roman Newman r.newman@zmail.sk
Pondělí Květen 9 10:45:09 CEST 2005

Widnows sa pokusa pristupovat na zdielany prostriedok tak ze vlozi meno
a heslo prihlaseneho uzivatela, pokial takyto uzivatel na vzdialenom
Windowse nie je, chce od uzivatela meno a heslo s ktorym sa da
prihlasit. Jednoducho je treba a by na vsetkych PC boli vytvorene
rovnake konta aj s heslami.

Newman