Nocni videni u kamer/fotoaparatu

Honza jan.kuba@seznam.cz
Neděle Květen 8 21:56:49 CEST 2005

Se TR 125 asi  nic nezmuzete , je treba aby kamera podporovala nocni
videni + fci SLOW SHUTTER + OFF framing. Navic nesmi mit kamera uvnitr
vestaveny filtr - ten se zapina pouze pri tom nocnim videni. Da se ten
filtr ale  pri rozebrani vyndat, nekde to bylo popsane na webu. Pak je
treba pouzit pred objektiv. Ja jsem mel nejaky vojensky z tankoveho
reflektoru. Chce to ale nejaky kvalitnejsi - cim lepsi, tim to lip kouka.
U nekterych kamer  to zvyseni citlivosti ( asi videozesilovac jede na
plny pecky) opravdu jde aktivovat prepdanim nekolika byte v konfiguracni
eeprom ( stejne tak jako povoleni nahravat z  horkeho dratu, ci
analogoveho vstupu)
Touto fíčurou ze přepne CCD na vysokou citlivost na IR. Pak staci do
objektivu bliknout nakou dalkovkou a ccd tak na 5 minut "oslepne"