Toyota Prius bylo RE: OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Neděle Květen 8 16:56:17 CEST 2005

no prave ze neoblafnete... myslim, ze z hlediska fyziky je uplne jedno jak
rychle budete zrychlovat - dodavate kinetickou energii a ta je zavisla jen
na hmotnosti a rychlosti.

V realu pri pomale akceleraci dosahnete pravdepodobne vyssi ucinnosti v
pohonu, ale me jde o to jak do beznych NiMH baterek nacpete tu energii behem
nekolika malo sekund pri tom brzdeni tak aby jste je neupekl. Pri tom
brzdeni si totiz moc vybirat nemuzete - tedy myslim hlavne po meste.

Ja totiz stale nemohu identifikovat kam to auto je urceno - jestli do mesta
(to by bylo logicke, ale zase problem s rekuperaci do baterii a prevladajici
rozjezdy malo ustalene jizdy) a nebo na delsi streky, ale tam zase jedete
stejne na spalovak tak jako tak.

Jinak v tom foru prubezne lidi uvadeji spotrebu kolem 50-60mpg coz je
pribllizne 4.2l/100km - tak je to o neco mene nez nafta ale ne o moc.

RadekCX